Веб-портал – нові можливості
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає можливість:
- отримувати інформацію, накопичену в базі даних персоніфікованого обліку, здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
- отримувати відомості з власної пенсійної справи щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо (для пенсіонерів);
- подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів: виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки із пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з Пенсійним фондом України (для страхувальників);
- подавати заяви про призначення пенсії та заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Фонду (для пенсіонерів);
- записатись на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування, подавати скарги до органів Фонду.
Процес запису на прийом включає:
- визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;
- за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;
- вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ та натиснути кнопку «Записатися на прийом;
- отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ